تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 شهریور 1399 - 12:43
کد خبر : 71405

در پنجمین روز از هفته دولت؛ بهره برداری از چندین پروژه گردشگری، کشاورزی و ورزشی در لنگرود با حضور استاندار گیلان

در پنجمین روز از هفته دولت؛ بهره برداری از چندین پروژه گردشگری، کشاورزی و ورزشی در لنگرود با حضور استاندار گیلان

جارستان: در پنجمین روز هفته دولت و با حضور استاندار گیلان چندین پروژه گردشگری ، کشاورزی و ورزشی در شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ؛ صبح امروز (پنجشنبه) در پنجمین روز از هفته دولت با حضور دکتر ارسلان زارع یک واحد پذیرایی با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد

جارستان: در پنجمین روز هفته دولت و با حضور استاندار گیلان چندین پروژه گردشگری ، کشاورزی و ورزشی در شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ؛ صبح امروز (پنجشنبه) در پنجمین روز از هفته دولت با حضور دکتر ارسلان زارع یک واحد پذیرایی با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال در لنگرود افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
با افتتاح این مجتمع پذیرایی شش طبقه زمینه اشتغال ۲۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شد.
بهره برداری از یک مجموعه ورزشی و افتتاح همزمان ۲۰ طرح عام المنفعه از دیگر پروژه هایی بود که امروز با حضور استاندار گیلان صورت گرفت.
این تعداد پروژه که با مشارکت شهرداری لنگرود و بخش خصوصی با اعتبار ۱۰۵ میلیارد ریال احداث و تجهیز شده ، پنج نفر ظرفیت اشتغالزایی دارد.
همچنین سه گلخانه و هفت پروژه زیربنایی کشاورزی در چاف و چمخاله شهرستان لنگرود ، با اعتباری حدود ۴۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید .
استاندار گیلان در ادامه حضور خود در لنگرود ، از روند اجرای طرح مواسات و همدلی مومنانه در این شهرستان بازدید کرد . در جریان اجرای این طرح ۵۰۰ بسته معیشتی با اعتبار یکصد و پنجاه میلیارد ریال بین افراد نیازمند و کم برخوردار شهرستان لنگرود توزیع می شود.
در هفته دولت سال جاری یک هزار و ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. این میزان اعتبار نسبت به سال قبل ۵۵ درصد رشد دارد.
از مجموع اعتبارات پروژه‌های هفته دولت امسال یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان نیز مربوط به بخش خصوصی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.